19 жовтня

Глобальна торгівля та логістика

основні переваги логістичної мережі R. O. C. S. GLT: < / b>

  • Індивідуальний підхід до приватних і бізнес-клієнтам
  • Повний асортимент продукції, безпосередньо зі складу виробника
  • Відсутність мінімального замовлення
  • Підготовка роздрібних і дрібнооптових замовлень протягом 1-2 робочих днів
  • Доставка по всьому світу
  • Можливість відстеження відправок
  • Можливість страховки відправок

Оплата замовлень: < / b>

На додаток до можливостей оплати банківським переказом на розрахункові рахунки в Естонії, Фінляндії, Німеччини, Польщі, Росії, використовуються найбільш безпечні засоби онлайн-платежів – PayPal (система обробки електронних платежів) і 2Checkout (система обробки оплат кредитною карткою). Більш повну інформацію про даних системах знайдете на сайтах www.paypal.com і www.2checkout.com. R. O. C. S. GLT і використовувані платіжні системи забезпечують конфіденційність наданої інформації, а також можливості захисту і відшкодування грошових переказів.


Доставка замовлень: < / b>

В залежності від бажаних умов доставки (країна одержувача, тип транспорту, швидкість доставки, обсяг замовлення, додаткові послуги) наші фахівці зможуть підібрати для вас найбільш підходящий і економічний спосіб доставки.


гарантія доставки та відшкодування замовлень: < / b>

Всі роздрібні і дрібновідпові замовлення автоматично страхуються від можливих пошкоджень, логістичних помилок та інших збоїв поставки.

Всі випадки логістичних та інших можливих помилок розглядаються індивідуально і спрямовані на повне відшкодування витрат клієнта і задоволення пред'явлених ним вимог:

  • При перевищенні заявлених термінів доставки необхідно зв'язатися з логістичним відділом, повідомивши номер або інші деталі свого замовлення свого замовлення. Всі запити обробляються протягом одного робочого дня.
  • У разі одержання товару в пошкодженій упаковці або при наявності інших дефектів транспортування необхідно повідомити логістичний відділ протягом 2-х робочих днів після отримання замовлення, передавши інформацію про пошкоджених продуктах і заповнивши запропоновану заявку про рекламації.

У всіх випадках пошкоджень, помилок відправки або комплектації витрати Клієнта відшкодовуються компанією.

При виникненні питань і для уточнення умов доставки Використовуйте контактні дані відділу глобальної логістики R. O. C. S. GLT.